نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

عکس های 16 ماهگی و یه پست طولانی

1392/7/8 14:19
نویسنده : مامان نگار
881 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نگار نازم

خوبی مامانی؟ شب ها با اذیت های من و بابایی که بهت شیر نمیدیم در چه حالی دخترم؟خجالت آره مامانی می فهمم. بله حق داری  اما من و بابایی برای خودت اول داریم این کارو انجام میدیم. امیدوارم تو هم باهامون بیشتر همکاری کنی تا شبها یه خواب راحت هممون داشته باشیم.خیال باطل خیلی دوستت داریم عشقم. اینم یادت نره من و بابایی مثل همیشه بهترین هارو برات میخوایم.ماچقلب

سلام خاله های مهربون

شرح این شبهای سخت رو بالا براتون نوشتم. ناراحت برام دعا کنید دوست جونای مهربونم.فرشته

حالا بیاین بحثو عوض کنیم و بریم سراغ عکس های 16 ماهگی نگار:مژه

یه توضیح بدم:  بعضی عکس ها یه کمی بی کیفیت هستن آخه با گوشی گرفته شدن طبق معمول دوربین یادمون رفته بودنیشخند

قربون اون موهای دمب موشیت برم.بغل

چقدر زود داری خانم میشی و من به همه برنامه هایی که برات ریخته بودم نمی رسم عشقم. ان شاا.. همیشه در پناه حق سلامت و شاد باشی دختر نازم.ماچ

 هنوزم از کفش و جوراب متنفریمنتظر

ماچماچماچ عاشقتممممممممممممم

این پشتکارتو عشقهههههه

قربون اون نانا (نی نی ) گفتنت بررررررمبغل

اینم روش جدید دوغ خوردنه!!!!!!!!!!!

عاشق مکانیکی و زیر وبم ماشینهایی مامانی.  چرا دخترممتفکر؟؟؟؟!!!!

این پاذل خانواده باهوشه که بابایی برات خرید, یه کمی برای الانت زود بود عزیزم  اما این قدر اشتیاق نشون دادی که مجبور شدم برات بازش کنم خانمی. ان شاا.. همیشه سلامت و موفق و شاد باشی عشقم.قلب

 شما هم یادتوووووووونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ -  واقعا یاد اون روزای بچه های دهه 60 بخیر -لبخند

هورایه عکس رویاییییییییییییییی از نگار:

نیشخند

 کاملا معلومه چه خبره دیگه؟؟؟

 قربون این غافلگیر شدنت برم من.بغل

 عزیزم رفته بودیم خانه بازی مجتمع بوستان - پونک, این قدر شیطونی کردی و خوشحال بودی که نمیذاشتی ازت عکس بگیرم و فقط دوست داشتی آزادانه بازی کنی.  دو تا عکس تصادفی ازت گرفتم که حیفه اینجا نذارمشون:ماچ

 

اینم از عکس های باغ پرندگان دارآباد که شما بیشتر عاشق حیوان های داخل موزه شده بودی عزیزم:قلب

کاشکی این پوست یه پالتو واسه مامان میشد نه؟؟؟خیال باطلچشمک

اینم  از عکس های بوستان امام علی(ع) و پارک مهر نیاوران - (پارک مهر پاتوق دوران نامزدی من و بابایی بوده هاااااا عشقم خجالتزبانمژه) -

قربون این فیگور خوشگلت مادررررر

اونجا یه محوطه شن بود که بچه ها بازی می کردن. منم فکر میکردم خیلی باید اونجارو دوست داشته باشی.  میخواستم لباساتم دربیارم که بری بازی کنی  اما نمیدونم چرا زیاد ازش خوشت نیومد مامانیسوال

بازی فکری:

 عززززززیزم دیگه یاد گرفتی از سرسره خودتو سر بدی و تنهایی بیایی پایین تشویقبغلماچ

 شاخی به خدااااااااااااااااا استرس

اینم پارک مهر:

یه دوستی پیدا کرده بودی که توپ داشت  اما توپشو بهت نمی داددل شکسته:

 

برای همین  قیافه ات اینطوری شد فدات بشم من:

 

 حتی رفتی از نی نی های دیگه توپ بگیری:

 

 ..... اما بازم نشد افسوس-  بمیرم برات که من توپتو تو ماشین نذاشته بودم  اما عیب نداره عوضش هم درس عبرتی برای من و بابایی شد که یه توپ برای تو ماشینت بگیریم و هم این که شما یاد گرفتی باید گلیم خودتو خودت از آب بکشی بیرون:چشمک

رفتی نی نی رو بوس کردی و باهاش دوست شدی و بالاخره توپو گرفتی هوراتشویق آفرین نگار نازمماچ

حالا بازیییییییییی

اینم عکس هنری بابایی:

 راستی اینم 3 تا عکس از بچگی های مامان که بخاطر شباهت زیادمون دوست داشتم تو وبلاگت بذارم  عزیزم:

نیشخند

عزیزم نگارم ان شاا.. که همیشه سلامت و شاد باشی عشقم.

دوستت داریم عزیزمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نى نى عسلك
8 مهر 92 16:16
هميشه به شادى وتفريح نگار گلى.
وااااااى چقدر شبيه مامانى هستي ! انگار سيبي كه از وسط دوتا شده !


مرسییییییییی عزیزم
شما لطف دارین
بوووووووووووووس
مامانی غزل جون
9 مهر 92 10:23
واااااااااای چه شباهتی
من هرچی تو اعضاء و جوارح غزلم میگردم تا یه شباهتی بین خودم و اون پیدا کنم موفق نمیشم

ولی نمیدونم این چه سریه که هرکی مارو میبینه میگه واااااااااااای چه شبیهه مامانشه!!!!
ممنونم که اومدی وب غزل جووونم
شما هم لینک شدید
به جمع دوستهای غزل جون خوش اومدی گلم


مرسی عززززززززززززززززیزم
بوووووووووووووووس
مامان هستی کوچولو
14 مهر 92 8:39
وایییییی چقدر شبیه مامانشه اگه نمیگفتی اصلا فکر میکردم نگاره


مرسیییییییییییییییی
لاله
22 مهر 92 9:03
چه عکسای قشنگی از نگار جونم گذاشتی
اون عکسی که بخاطر ندادن توپ ناراحت خیلی خوردنیه
آفرین به نگار باهوشم که تونست با مهربونی توپ دوستشو بگیره
و در نهایت آفریـــــــــــــــــــن مامانی که زورت زیاد بوده و نگار جون اینقد شبیه شما شده


قربوووووونت