نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

بالاخره تصمیم گرفتیم

1392/7/7 10:48
نویسنده : مامان نگار
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستا و مامانای گل و مهربون

اول همه از همتون به خاطر همدردی و راهنمایی های دوستانتون تشکر می کنم. مرسی که این قدر من و نگارمو دوست دارینماچمژه

دوم میرم سراغ تصمیمی که برای نگار خانوم گرفتیم - شاید اگه جواب گرفتیم یه تجربه ای هم براتون باشه -:

نگار خانوم خوشگل مامان با شما هم هستم:چشمک

من وبابایی از اون روز که از پیش دکتر اومدیم خیلی ناراحت و نگران بودیم و با همون آب و تابی که تو پست قبلی نوشته بودم برای همه تعریف میکردیم.  راستش بزرگترها خیلی قاطعانه تر از دکتر باهامون برخورد کردن و گفتن که ما نباید از حرف دکتر ناراحت بشیم و باید سعی کنیم تا جایی که میتونیم به حرفاش عمل کنیم. البته  مامان بزرگا یه کمی ملایم تر بودن و حتی مامان بابایی یه کمی با دکتر در مورد شبا مخالف هم بود.  اما به صورت اتفاقی فردا شبش میهمان ما بود و شب خودش از نزدیک دید که واقعا نگار چیکار میکنه و فردا صبحش نظرش یه کمی عوض  شدنیشخند خلاصه با همه پرسی که برای فسقلی خانم راه انداختیم و با منطقی نگاه کردن به این موضوع به این نتیجه رسیدیم که شب ها به نگار شیر ندیم. نگران اما در طول روز هم 2 وعده کمه و هر چقدر خودش خواست بهش شیر بدم.ابرو

 الان 2 شبه که داریم این کارو انجام میدیم. واقعا سخته و نگار گریه میکنهدل شکسته اما باورتون نمیشه شب اول 3 بار بیدار شد و دیشب فقط یک بار!!!!!تعجب

حالا بازم نمیدونیم که این روش موثره یا نه؟ و آیا روزی میرسه که نگار از سر شب تا صبح هم خودش راحت بخوابه هم بذاره ما یه دل سیر بخوابیم؟!خیال باطل

بازم از راهنمایی ها و نظرات همتون تشکر می کنم و نتیجه کارو دوباره براتون مینویسم.

اگه بازم نظری فکری ایده ای چیزی داشتین خوشحال میشم بهم  کمک  کنین دوستای خوبم. منتظرتون هستم.

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
8 مهر 92 23:32
بهتون تبریک میگم بهترین تصمیم را گرفتید .