نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

یه رای خوشمزه و تپل میخواااااااااام

1392/4/13 14:54
نویسنده : مامان نگار
462 بازدید
اشتراک گذاری

 هوراهوراهورا

سلام به مامان باباهای مهربون, نی نی های گل و همه دوستای خوب و نازنینم

منم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم عزیزان. ممنون میشم به نگار شکمو  ( همه جعفریا !!!نیشخند )یه رای تپل مپل بدین

دوستتون دارم

 

فقط یادتون نره که با هر شماره فقط یک بار می تونین رای بدین

توضیحات نی نی وبلاگ در این باره:

1) هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است. (دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل، ...)

2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.

 3) هر رای دهنده در همان یک پیامک خود می تواند به یک نفر یا دو نفر و یا نهایتاً سه نفر رای دهد.

 4) یکی از این سه کد می تواند کد خود شما باشد.

 5) اگر در پیامک، کدهای تکراری یادداشت کنید، رای شما محاسبه نمی شود. 

6) اگر در پیامک به بیش از سه نفر رای دهید، رای شما محاسبه نمی شود.

 7) اگر مایل باشید به دو نفر و یا سه نفر رای دهید باید در همان یک پیامک خود، کدها را با فاصله از هم جدا نمائید و در نهایت به شماره 20008080200 ارسال فرمائید.

 مثال) اگر رای های شما کدهای 212، 450 و 199 است، شما می بایست پیامک زیر را به شماره 20008080200 ارسال نمائید :

 199 450 212

8) پیامک خود را به صورت های زیر ارسال نــــــفرمائید:

212-450-199

212450199

212/450/199

199\450\ 212

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نگار
15 تیر 92 9:52
ما که به این نگار خانوم تپل و خوش خوراک رای دادیم
فقط به جای جایزه مون اجازه می دیم لپاشو بخوریم؟


مرسیییییییییییییییی مامان نگار جون.
دوستتتتتتتتتتتت دارممممممم
حتمااااااااااا. چرا که نه؟؟؟؟؟؟؟؟
بووووووووووووووووس
✿♥✿ مامان و بابای محمد پارسا ✿♥✿
18 تیر 92 12:22
سلام گلم ممنون که به ما سر زدید
ما مسافرت بودیم
ماشالا به این نگار خانوم گل که اینقدره قشنگ و با نمک داره نون میخوره
روی ماهشو میبوسم


سلام عزیزم
خواهش می کنم. ان شاا.. همیشه به سفر و شادی
شما لطف دارید
منم روی ماه پسر نازتونو می بوسم
بوووووووووس
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
18 تیر 92 14:42
الهی...خیلی ناناسه

سلام عزیزم....به روی چشم شما چون بطور کامل توضیحاتتونو نوشتید از بقیه که نظرشون ناقصه میایید جلوتر و از همین الان شروع به کارتون میکنم


وایییییییی عزززززززیزم
مرسی که این قدر به من و نگارم لطف دارید
منتظرتونم زیادددددددد
بوووووووووووس
مامان آنی
18 تیر 92 19:26
ای جانم یه ذره این نون برات گنده نیست قربونت برم
عزیزم ممنون که به ویانای من رای دادین من هم دوتا خط دارم که هنوز با یکیش رای نداده بودم حتما امشب به نگارجونی رای میدم


سلام خانمی.
خواهش می کنم عزیزم. مرسییییییییییی مهربون. دوستت دارم.
بووووووووووووس
لاله
19 تیر 92 15:35
عزیزم من همین الان که دارم این نظر رو میذارم گوشیم دستمه و دارم بهت رای میدم


مرسی عزیزم اگه ترمه جونم شرکت کرد جبران می کنم
بوووس
♥متین من♥
20 تیر 92 16:38
نگار جون روی رای منم حساب کن
منصوره مامان زهره
27 تیر 92 16:00
سلام دوست خوبم، من تا به حال به کسی رای ندادم، الان به نگار جونم رای می دم!!!!


سلام عزیزم. وااااااااااای مرسیییییییییی دوست خوب و مهربونم
بوووووووووووووس