نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

فقط یک نظر؟!

1392/4/18 9:29
نویسنده : مامان نگار
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

یک کمی ازتون گله دارم. تو پست نی نی شکموی نگار فقط یک نظر باید باشه؟ دل شکسته واقعا دلم شکست بچه ها. همین جا از مامان نگار جونم تشکر می کنم که به یاد من بود و برای این پست کامنت گذاشت.قلب ان شاا.. نگارهامون همیشه سلامت و شاد باشن  عزیزم. ان شاا.. همه نی نی های گل همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشن و ماماناشونم کم لطفی نکننافسوس. ببخشید تو این پست افسرده بودم و همه رو  ناراحت کردم.

دوستتون دارم

مامان نگار ناراحتدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانیِ یاسمن
18 تیر 92 10:33
آخـــــــــــــــــــــی نازی، ناراحت نشو خانم
من بهش حتما رای میدم


مرسی عزیزم
نی نی نازتو ببوس مهربون
بوووووووس
فريناز
19 تیر 92 7:33
اي جوووووووووووونم مامانش!
قربون جفتتون با هم برم. عوضش من به هر كي تووو شركت مي‌رسم مي‌گم آقا اين كد 419 رو به 20008080200 اس‌ام‌اس كن، بعد مي‌گه چي هست؟
مي‌گم بي‌خيال بابا! يه اس‌ام‌اس كه اين حرفا رو نداره...
خلاصه خاله يادتون هست زيااااااااااااد


سلام عزیزم.
خدا نکنه. د آخه بی معرفتا رو می بینی؟!
دستت درد نکنه خاله خوبم. یه دونه ای به خدا. قربونت برم
بووووووووووووووووووووووووووووووس هواااااااار تا
مامان نگار
19 تیر 92 8:19
عزیزم من و دخملی هر روز به نگار جون سر می زنیم و هر روز منتظر عکسای جدید از این خوشگل خانوم هستیم



سلام عزیزم. مرسی مامان نگار جونم. شما خیلی به من لطف داری خانم. منم هروقت میام به نگار نازت سر می زنم. چشم حتما با عکسای جدید زودی میام.
بوووووووووس
لاله
19 تیر 92 15:38
دوست عزیزم ناراحت نباش من مسافرت بودم و نتونستم بهتون سر بزنم ولی الان که عکس نگار جون رو دیدم همین الان براش رای فرستادم
ایشالا که جزء نفرات برتر باشه
من هنوز از ترمه عکس نفرستادم


عزیزم خیلی لطف داری ( مثل همیشه ) ان شاا.. همیشه به سفر و شادی. ممنون
هنوز دیر نشده ازش عکس بذار تا منم بهش رای بدم عزیزم. بازم مرسییییییییییی
بووووووووووووووس
لاله
19 تیر 92 15:39
عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک
♥متین من♥
20 تیر 92 16:37
سلام عزیزم ببخشید من چند وقتی سر نزدم به وبت نمیدونستم نگار جون هم شرکت کرده ولی باگوشی خودم که رای دادم اولین گوشی که بیاد دستم بهش رای میدم امیدوارم موفق باشه


سلام عزیزم خواهش می کنم. مرسی ان شاا.. متین هم موفق باشه
بوووووووووس
مامانیِ یاسمن
21 تیر 92 12:49
سلام مامان نگار
خودت خوبی؟ نگار جونم چطوره؟
دختر ناز نازی ، عزیزم ، ببوسش


سلام عزیزم. مرسی خدارو شکر.
ممنون. به روی چشم
بوووووووس
مامان فربد
4 مرداد 92 23:24
سلام چه دخملی چه ناناسی چه گوگولی ماشالا چشم بد ازش دور باشه عزیزم پسر منم تو نی نی شکمو شرکت کرده وگر نه رای میدادم ناراحت نشو من الان باهاتون اشنا شدم واله نظر میدادیم