نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

19 ماهگی نگار و یه عالمه عکس

1392/10/18 10:51
نویسنده : مامان نگار
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستا و مامانای گلمقلب

بازم مثل همیشه از تاخیرم عذرخواهی میکنم. دیگه این فسقلی اون قدر شیطون و بازیگوش شده که نمیذاره من برسم بیام نت.  اما عوضش الان چند تا پست با هم میذارم تا دیگه از شرمندگیتون دربیامخجالتماچ

"  نگارم مامانی عشقم نازم جونم داری بزرگ و خانم میشی خوشگل مامان. عاشــــــــقتمممممممم  "

حالا بریم  سراغ عکسا:

این سی دی های رنگین کمانو خیلی دوست داری  گلم منم تند تند برات می خرم. البته خاله مریم ( به قول خودت مرمر ) تند تر از من برات سی دی میخره. دستش درد نکنه ماچ

 قربونت برم که مثل خانم بزرگا رو مبل میشینیبغل

جونم واست بگه که از اونجایی که خیلی استخر توپ رو دوست داری و تا میریم خانه های بازی میپری توش و ذوق می کنی, یه روز بابایی هر دو مونو سورپرایز کرد و با یه استخر و 200 تا توپ اومد خونه تعجب:

اولش  خیلی متعجب شده بودی و انگار باورت نمی شدچشمک

خنده

قربون اون قیافه متعجبت برممممممممممماچ

بعدا که از تعجب دراومدی  یه عالمه ذوق کردی و بابا رو تند تند بوس کردی - بابایی دستت درد نکنه.ماچماچماچ- بعد دیگه داستان عکس بازی شروع شد و من دیگه خوابم گرفت و پدر و دختر همچنان با هم بازی می کردین و لاو می ترکوندین منتظر

 بـــــــــــــــله  گفتم کــــــــــــــــــه

و ..... ادامه ماجرا بابایی استخرو میبره تو اتاقت و یه خانه بازی اونجا درست میکنه.  شما هم ذوووووووووووووووق منم بودم عاشق بابایی میشدم. نیشخند عاشقتووووووووووووونم

تازگیا تا بهت میگیم "یه دست و هورا " بلند دست میزنی و هوررررررا میکشی عشقم مثل الانبغل

هممممممممممممممه باید سر بخورن دیــــــــــــــــگهچشمک

تازه یه استخر هم برای حمومت گرفته باباییییییی

خود شیفته مامان نیشخند

حسابی خوایت گرفته هااااااا از رو نمیری کــــــــــــــــــــــــه

خواب چیه بابا تازه باید دوستام بیان باززززززززززززیاسترس - ای بابایی بیچاره - نیشخند من که خواب پادشاه پنجمو داشتم می دیدم چشمک

و ... همونطور که میبینید این داستان تا نزدیکای صبح ادامه داشته که دیگه بابایی هم نتونسته عکس بگیره نیشخند

این عکس مربوط به صبح میشه که جفتتون از خستگی این طوری شدین قهقهه

 تازه وقتی هم بیدار شدین و صبحانه خوردین دوباره این طوری شدین:

آخه یکی نیست بگه مجبوریــــــــــــــــــــــــن؟!!!!!!

خلاصه که عاشقتونم و خدارو بخاطر داشتنتون شکر می کنم. خدایا در پناه خودت این خونواده کوچیک و عزیزاشونو حفظ کن بار الها. آمیییییییییییییییییییییییییین

راستی سی دی های کلاه قرمزیم دوست داری  اما از شخصیت " جیگر " خوشت نمیاد و احساس می کنم میترسی وقتی حتی آهنگش میاد میدویی و یه گوشه قایم میشی و تند تند میگی دیدر ( یعنی جیگر )  چرااااا مامانی؟!! متفکر

برای همین منم دیگه جمعشون کردم تا از سرت بیفته !

راستــــــــــــــی عشقم دیگه لیوانو خودت میگیری و آب میخوری بغل

 ای جووووووووووووووووووونم

 اما نمیدونم چرا بعدش دوست داری باقی آبو بریزی نگران

وای وای وای عاشقتممممممم بعدش میبیری لیوانتو میذاری مثلا سر جاش وای که دیگه میخوام بخورمت اون موقع بغلماچماچماچماچماچ

اینم سه تا عکس رویایی از نگار - یه خواب قیلوله ناز - میشه منم  بخوابـــــــــم؟!!! خیال باطل:

عشقم نازم جونم تو پست بعدی عکسای دومین شب یلداتو میذارم.  عزیزم مامانو بخاطر تاخیرهای طولانیش ببخش. دوستت دارم نگار نازم. ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
21 دی 92 8:34
مامانی خانوم دستت درد نکنه که بعد از کلی انتظار یه پست طولانی و باحال برامون گذاشتی از دونه دونه عکسها و کارهای نگارجون لذت بردم مخصوصا اونجا که میره لیوان رو میذاره سرجاش!!! و البته خوابیدن به همراه باباییش ایشالا همیشه دست پر باشین و پستهای پر از عکس و شیطنت نگار جون رو بذارین راستی چرا نگار جونم توی هیچ کدوم از عکساش نمی خنده؟!!!!