نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

خیلی شیرین شدی عزیزم

1392/9/17 14:14
نویسنده : مامان نگار
453 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نگار نازم

قربونت برم عزیزم این روزا اینقدر شیطون و بازیگوش شدی که من فرصت نمی کنم بیام نت و وبتو آپ کنم عشقم. از همه مامانا و دوستای گلم بخاطر این موضوع عذر خواهی میکنم دوست جونای مهربونمماچ

 حلا بریم سراغ شیرین کاریات عشقم که واقعا خوردنی شدی:

از ادامه فرهنگ لغاتت:

بیش = معانی مختلف داره از جمله بشین - بریم - بیا ... نیشخند

پاش = پاشو

دست = دستتو بده

تی دی = تلویزیون + دی وی دی

اوپ = توپ

ببیی = ببعی ( عاشق شخصیت جیگر و ببعی کارتون کلاه قرمزی هستی حتی صبح که پا میشی می گی ببعی, تو بازی ها و ذوق کردن هاتم ببعی هست متفکر)

جیر = جیگر

نی نی = نی نی

نین = نون

آب = آبتشویق ( هروقت میخوای از جام بلندم کنی و زورت نمیرسه میگی آب که مجبور شم پاشم بهت آب بدم شیطون بلا )

عس = عکس ( دستمو میگیری و میکشی رو صفحه گوشیم تا برات عکس بیارم بغل)

موس = موز (عاشقشییییییییی )

چویی = چایی

بسی = بستنی

بیی = بله

نا = نه

پیش = پیشی

صیبان = صبحانه

بیا = بیا

سواش = سوار شم

ماشین = ماشین

ددر = ددر

رف = رفت

عیزم = عزیزم

آی لا = i love you قلبخجالتماچ

اوخ = اوخ

آخ = وای وای ( دستتم تند تند میزنی رو لپات ادای منو در میاری بغل)

جیش = جیش (خجالت تازگی ها مامان بزرگ زحمت کشیده یادت داده که وقتی دسشویی داری اعلام می کنی و میدویی میری میشینی رو لگنت بعدم هی با دستات می گی بیا تا ... نیشخند البته یه وقتا میشه یه وقتا هم نه, الهی  قربونت برم  شیرینم ) - دست مامان بزرگ هم درد نکنه که این قدر زحمت شمارو میکشن قلب  مامان بزرگ دوستت داریم -

از شیرین کاریات:

بوس صدا دار

  گرفتن فیگور برای عکس:

خلق تلفن و بازی با آن!!!

دالییییییی:

 الهی بمیرم که تو بعد از مریضیت این قدر لاغر شدی عشقمناراحت اما بازم خدایا شکرت نا شکری نمی کنم

بوس کردن حیوانات موجود در کتاب ها!!!:

 

صدای حیوانات داخل کتاب حمومتو وقتی داری ورق میزنی در میاری عاشقتتتتتتتتم  مثلا:

گاو چی میگه: موووووووووو

ببعی: بــــــــــــــــــع

خوک: خـــــــــــــــ

زنبور: دیزززززززز

خروس: قوقول

مرغ: قد ق

پیشی: میو ( خیلی ریز و فانتزی می گیزبان)

بوس های پشت سر هم:

بغل

تازگی ها به تقلید از من دمپایی میپوشییییییییییییییییییی: هوررررررااااااااا هورا

کلا  وقتی من تو آشپزخونه کار دارم از اونجا متنفر میشی و همش میخوای" با هم "بریم بیرون آخه مامانی پس من کی کارامو بکنم دختر خانومم؟! :

عاشقتمممممممم عشقمممممممممممم ماچ ماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
18 آذر 92 8:57
به به چقدر شیرین زبون شده دخترمون و خوردنی مامانی از طرف من یه بوس گنده از هموون نوعی که نگار میفرسته براش بفرست مامانی ببین نگار چقدر به فکرته راست میگه دیگه میخود مامانش خسته نشه
مامان نگار
پاسخ
مرسی عزیزم چشششششششششم یعنی واقعا لطفشون مایه معطلیه بنده س
نى نى عسلك
19 آذر 92 15:38
وااااى!چقدر بوسه!من هم يه ماچ گنده مى كنم نگار طلا رو! دمپايى هاشو ببين چه خوشگلن! نرى تو كتاب !
اعظم مامان زهرا
2 دی 92 22:59
کوچولوی شیطون خاله قربونت بره. ب وبلاگ زهرا هم بیاین
مامان نگار
پاسخ
خدا نکنه خانمی چشـــــــــــــــــم حتما