نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

18 ماهگیت مبارک عسلم

1392/9/3 9:42
نویسنده : مامان نگار
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نگار نازمماچ

امروز یک سال و نیمت شد عشقمبغل. چقدر زود داری بزرگ میشی و پر و بال میگیری دختر نازم و من از کنار تو بودن دارم لذت میبرم. بار الها پروردگارا خودت در پناه خودت حفظش کن. خدایا نه میخوام نه میتونم جز تو عشقی دیگر را بپرستم به جز عشق های زمینی.  خداوندا آفریدگارا این بنده حقیریت ازت یه تمنای بزرگ داره: پروردگارم ازت میخوام به این فرشته کوچولوی منفرشته این عشق زمینی من نظر کنی و همیشه سلامت و شاد ببینمش. خدایا تو خودت از درون همه ما آگاهی تو خود حقی خود عشق و خواستن. پس میدونم و مطمئنم که مثل همیشه حال منو میفهمی یا رب. این خونواده کوچیکو دریاب خدایا خداوندا.

آمیییییین

 عزیزم عشقم داری خانوم میشی. قربونت بشم من  خیلی شیرین شدی همدم مامان. ان شاا.. تو یه پست مفصل از شیرین کاریهات و عکسات مینویسم عشقم.  مامانو بخاطر این تاخیر هاش ببخش عشقم.خجالت

خیلی دوستت دارم و بهترین هارو برات میخوام نگار نازم.

ماچبغلقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نگار
3 آذر 92 10:08
وای مامانی از دست شما آدمو دق می دین تا یه چیزی بنویسین تند تند بنویسین دیگه یک سال و نیم شدگی نگار جونم مبارک
مامان گلشيد
4 آذر 92 10:18
چه عجب بابا مرديم از نگراني كه كجايي مبارك باشه يك سال و نيمگي گل دخترمون خاله فدات بشه قند عسل ماماني نري دوباره برنگرديا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نی نی عسلک
11 آذر 92 16:23
مبارک باشه هجده ماهگیت نگار طلا!مامانی سرت حسابی شلوغه هادوست نگار منتظرش بود!!!!
منصوره مامان زهره
16 آذر 92 8:50
مبارک باشه خاله جون مامانی زود بیا شیرین کاری ها رو بنویس، منتظریم