نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

سلام سلام صد تا سلام .............. من بالاخره اومدم

1392/6/14 14:15
نویسنده : مامان نگار
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستا و مامانای گل

 بله بله بله بلهههههههههههه حق دارین راست میگین من خیلی دیگه تاخیر داشتم شرمنده شرمنده شرمندهخجالتخجالتخجالت ...... اما بالاخره اومدم.  تو این مدت که نبودم ( +دلیل: هم مسافرت هم یکمی کارهای عقب افتاده !!! ) دلم برا همتون تنگ شده بود. از همتونم بخاطر اینکه یاد من بودین و فراموشم نکردین و با ارسال نظراتتون آمار وبلاگ نگارمو بالا نگه داشتین  خیلی خیلی خیلی  ممنونم. جبران میکنمممممم. ماچقلببغل

جونم واستون بگه توی این مدت هم مهمون داری کردم هم مهمونی داخلی و خارجی رفتم  و .... خلاصه ببخشید که غیبت طولانی بود.

 اما بریم سر اصل مطلب ..... نگار خانومممممممممم هورا

قربونش برم الهییی ماه شده خانم  اما در عین حال شیطون. حالا واستون از عکساش میذارم. البته بازم باید ببخشید چون سر دوربینمون یه بلاهایی اومد که ..... بگذریم. دوستتون دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فريناز
19 شهریور 92 13:32
اوووووم اوووووم! من در مقام خواهر شوهر عرض مي‌كنم به كجاها رفته بودي!؟
منو نبرده بودي؟
استرس شدم خواهر!

اختیار داری خواهرررررر
ما که همیشه دوستت داریم
تعریفی زیاده دوستممممممممممم