نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

13 ماهگی نگار و شیرین کاریاش

1392/4/7 16:56
نویسنده : مامان نگار
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

 طبق معمول بازم تاخیر داشتم، بازم ببخشید خوشگل خانم.

جونم واست بگه خانم نازم که شما خیلی شیرین شدی قشنگم. یه کارای بامزه ای میکنی که دل مامان ضعف میره واست.  خیلی هم شیطون شدی عشقم. دیگه به هیچ کاری نمی ذاری برسم نفسم. الهی من دورت بگردم  شیرینم. یه کمی از شیرین کاریات برات بگم قشنگم:

وقتی بهت میگیم یه کاری بده با دستای کوچولوت می زنی رو لپت و سر تکون می دی.

تند تند بوسمون می کنی طوری که دیگه من میگم بسسسسسه بعد تند تند نازمون میکنی نفسسس.

دستمونو میگیری باهامون راه میایو با خودت حرف میزنی

راستی اینها رو هم میگی:

گو = گل

ابی = آبی

اب = آب

دخ = درحت

بب = بابا

مم = مامان

اوپ = توپ

بی = بیا

بد = بد

عینا = عینک

دس = دست

اس = اسب

پوه = پا

دده = بده

اوش = گوش

نن = نه

غ = کلاغ ( وقتی کلاغ پر بازی می کنی و کلاغ می بینی )

پ = پر

ام = غذا میخوام

اه = وقتی میخوای دعوامون کنی!!!!!عصبانی

دد = ددر (بیرون)

عم = عمو

ال = الو

الهی من فدات شم وقتی بهت میگیم دستت کو؟ با اون یکی دستت دستاتو نشون میدی

پا هاتم بلدی - زبون - چشم

وقتی میگیم سرت کو؟ اون قدر محکم می زنی تو سرت که دستاتو میگیریم بعد بهمون می خندی

وقتی به چیزی که نباید دست میزنی تا نگامون می کنی یا صدات میکنیم فوری انگش اشاره و سرتو هی تکون میدیماچ

خلاصه که ماه شدی ماه

دوستتتتتت دارم عشقممممماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

♥متین من♥
7 تیر 92 15:47
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم


سلام عزیزم چشم حتما میام
فريناز
9 تیر 92 19:33
آييييييييييييييييييييييييييي جونم. خاله‌ش قربونش.
م مرده اون زبون نشون دادنشم.
اينقدر دلم براتون تنگ شده كه نگو. دلم مي‌خواد يه بيرون حسابي با هم بريم. دوستون دارم


سلام عزیزم. مرسی خاله جووووونم. آی گفتی منم دلم تنگ شده واسه یه بیرون درست حسابی. خوب بسم ا.. برنامه بذار. بوووووووووووس
شادی
11 تیر 92 19:40
آخی نازی مامانش ببوسش


چشم عزیزم. دخترخاله مهربونش بازم براش کامنت بذار. خوشحال میشیم.
بوووووووووووس