نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

اولین عیدت مبارک عزیزم

1392/1/7 11:09
نویسنده : مامان نگار
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نگار قشنگم

اولین عیدت  مبارک باشه عزیزم (بهار 1392 ) . ان شاا.. همیشه سبز باشی و سرو. خدایا خودت در پناه خودت سال های قشنگ و خاطره انگیز براش رقم بزن. دفتر زندگیشو با رنگ سبز شاد و سرزنده ورق بزن بار الها. خودت به بختش رحم کن و سفیدش کن. یا مقلب القلوب یه قلب مهربون بهش ببخش. یا مدبر اللیل و النهار روزها و شباشو عاشقونه و سرشار از عشق کن. یا محول الحول حالشو خوش و پر از سلامتی و شادی کن. خدایا خودت حافظش باش پروردگارا. از آرزوهای من هرکدومو میخوای برآورده کنی با مصلحت خودت به نگارم ببخش. عاقبت به خیرش کن یا رب.

خیلی دوستت دارم دختر نازم.

یادت باشه من و بابایی بهترینهارو برات میخوایم عشقم.

ببخشید مامانی یه مدت بود دوباره دیر اومدم عزیزم. یه کمی درگیر کارای آخر سال بودم عشقم. خونموم یه کم کار داشت تعمیرات و نجاری و .... خونه تکونی و آماده شدن برا سفر هم رو همشون عزیزم. خلاصه ببخشید که نتونستم بیام. البته ناگفته نماند شما هم خیلی شیطون شدیا خانم خانوما. اصلا یه لحظه هم نمیشه تنهات بذارم. فوری راه میوفتی چهار دست و پا این ور و اون ور. هر چیزی دم دستت باشه می کشی رو سر خودت. الهی قربون این شیرین کاریات برم عشقم. خلاصه که نمی ذاری من حتی به کارای روزمره خونه برسم چه برسه به اینکه بیام نت و وبتو آپ کنم نانازی مامان.

 راستی مژژژژژژژژژژژژژژژژژژدددددددده هورا

دندون نگارم بالاخره  دراومدددددددد تشویق هوررررررراااااااا خدایا شکرت

یه دندون پایینت  دراومد عزیزم (تو ده ماهگی) اون یکی هم دکتر گفته تا یه هفته دیگه ان شاا.. در میاد. خیلی دلم میخواست عکس بگیرم و برات بذارم  اما نذاشتی شیطون خانم من. اصلا دوست داشتم بعد این همه مدت که اومدم همه عکساتو برات بذارم اما به خدا وقت نکردم حتی از دوربین به سیستم منتقل کنم عزیزم  اما جبران میکنم عشقم.

از شیرین کاریات برات بگم نفس:

تا بهت میگیم دست بزن دستای کوچولوتو بهم میزنی و می خندی و قند تو دلمون آب میکنی. وقتی میگیم نی نای نای زود دستاتو میاری بالا و با کل بدنت قر میدی الهی دورت بگردم عشق منی تو. وقتی میگیم بیا با دستات اشاره میکنی که بیا. بای بای می کنی. میگیم بوس کن با دستات صورتمونو میگیری و سفت میبوسی الهی قربونت برم نگار نازم. خلاصه خیلی شیرین و خواستنی شدی عشقم.

تو عید هم که تا الان که روز هفتم این بهار زیباست  رفتیم شمال و اومدیم و قراره اگه خدا بخواد با خاله فریناز اینا بریم کاشان. آخه پارسال که تو شکمم بودی رفتیم اونجا امامزاده سلطانعلی و من بار سلامتیت نذر کردم که با خودت دوباره برم. الهی من فدات بشم قشنگم که امسال بهارمونو  زیبا تر کردی و با وجودت بهمون گرمی بخشیدی  عزیزم.

خوب دیگه مامانی باید برم به کارام برسم اما انشا.. دفعه بعدی با عکسای خوشگلت میام عشقم.

دوستت دارم نگار نازمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سونیا
8 فروردین 92 15:40
سلام خوبین روز جمعه ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه بعد از ظهر تولد سونیاست یک پست جشن تولد به همین مناسبت براش میگذارم خوشحال میشم شما هم تشریف بیارید


سلام عزیزم تولد سونیا جونممممم مبارک باشه ایشاا.. 1000 ساله بشه خانم خوشگلت. ببخشید من تا امروز نیومده بودم اما 9 فروردین از این به بعد یادم میمونه. بوس بوس بوس
راستی مامان سونیا من با اجازت ادت کردم
مامان نگار
10 فروردین 92 7:59
سلام
خیلی خوشحالم که با نگار جون آشنا شدم راستش داستان ماها یکم شبیه همه آخه من و بابایی نگار هم تو شهریور 91 با هم ازدواج کردیم و توی سال 91 نگار جون به دنیا اومد
با اجازتون لینکتون می کنم


سلام مامان نگار جون
منم از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم و باعث افتخارمه که داستانمون شبیه همه منم لینکت می کنم عزیزم خوشحال میشم بازم با هم گپ بزنیم. بوس
سمیرا
10 فروردین 92 23:01
خالهههههههههههههههههه عشقم دندونت مبارک باشه عزیزمممممممممم
عیدتم مبارک باشه نفسمممممممممممممم


سلام عزیزم مرسی که کامنت گذاشتی عید آنیسای خوشگلمم مبارک باشه ایشالا. با اینکه تا حالا از نزدیک ندیدمش اما خیلی خواستنیه ماشاا.. راستی مامانش خیلی هم خوش تیپه. خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم عزیزم. بوووووووووس
سمیرا
13 فروردین 92 12:49
عیدت مبارک عزیزه دل خاله
مامانی عکس بزار از دخملم دلم براش یه ذره شدههههههه



چشم عزیزم. امروز با عکساش اومدم. الان میذارم.
بوووووووس بوووووس بوووس
مامان سونیا
18 فروردین 92 15:42
سلام خانمی رسیدن به خیر انشاالله همیشه به گشت و گذار امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه
نگار جونم دندون دراوردنت مبارک باشه خاله جون الهی عروست کنیم خوشگل خانم


سلام عزیزم. مرسی خانمی. ان شاا.. برای شما هم همین طور باشه.
مرسی خاله واسم دعا کنین باقیشون راحت دربیان. بووووووووس