نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

فرشته کوچولو

1391/9/12 14:35
نویسنده : مامان نگار
335 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نگار نازم

عرضم به حضور نازنینت که الان شما 6 ماهه هستی و من برگشتم سر کار و دارم وبلاگتو آپ می کنم. خیلی دوست دارم که وقتی به یاری خدا بزرگ شدی به اینجا سری بزنی و ببینی که مامان همیشه و همه جا به یادت بوده. از خودت بگم  عزیزیم, اونقدر نازی که نگو خیلی خواستنی هستی دختر قشنگم. از اینکه خدا این قدر به من لطف کرده و تو فرشته کوچولو رو به من داده  خیلی خوشحالم و روزی هزار مرتبه شکرش می کنم. توی این 6 ماه من و بابایی هم مراقبت بودیم هم خیلی سعی کردیم خوشحال و راضیت کنیم امیدوارم که این طور بوده باشه.

جونم واست بگه  عزیزم که این دنیا پستی  بلندی زیاد داره. روزای خوب و خوش, روزای سخت.....

ان شاا.. تو بیشتر خوبی ببینی دختر ماهم. من و بابایی همه تلاشمونو می کنیم تا این دنیا رو برات  قشنگ کنیم. شادی هاتو برای خودت بذاریم و سختی هارو باهات شریک بشیم. فقط میخوایم اینو بدونی که خیلی دوستت داریمو تا ما رو داری نگران هیچی نباشی. خیلی عاشقتیم  عروسکم. بهترینارو برات میخوایم.

ماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فريناز
18 آذر 91 17:00
مامانش مي‌گم اين عكشو كم‌كم عوض كن، اون عكس جديداشون بزار كه موهاي طلايي دخترمون دراومده.
همون كه جيگرتر شده... عشخ من اين دختره تو!
و البته خودت كه خيلي خانومي عزيزم.


فريناز
18 آذر 91 17:02
تازشم مامانش وقتي بزرگ شد منم براش مي‌گم كه تو از وقتي به دنيا اومده چقدرررررررررر براش زحمت كشيدي، چقدر زندگي قبل از مامان شدنت با بعدش با هم فرق داره.
بهش مي‌گم كه خود ماماني، يه دختر نانازي عزيز دردونه بود و وقتي به دنيا اومد ماماني چقدر يهو مسئوليتاش زياد شد...


فريناز
18 آذر 91 17:04
راستي دخي! يه پيشنهاد برات دارم. البته شايد برات سخت باشه، اما اگر بتوني سروريس دهنده وبلاگت رو عوض كني، هم بازديد كننده بيشتري خواهي داشت، هم وقتي نگار بزرگ شد ديگه محدود به ني‌ني نويسي نيستي. البته اين نظر منه. اگر خواستي اين كارو بكني، بلاگفا يا پرشين بلاگ رو بهت پيشنهاد مي‌كنم. كم هم خواستي هستمت. بووووووووووووووووس