نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

ناراحتم

1391/9/26 14:24
نویسنده : مامان نگار
316 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نگار نازم

الهی مامان  قربونت بره عزیز دلم که اینقدر داری واسه دوندون درآوردنت سختی می کشی عشقم. منم به خاطر تو حالم گرفته دختر خانمم. این روزا خیلی سر حال نیستی و بهونه زیاد می گیری. همش دوست داری پیشت بشینم و جایی نرم. حتی یه لحظه هم نمی ذاری برم به کارام برسم عشقم.  اما عیب نداره خودم همه بهونه هاتو دونه دونه به جون می خرم  عزیز دلم. عاشق خنده هاتم نفسم.

دوست دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیرا
26 آذر 91 17:23
الهی عزیزه دلم
مامانی وابستگیش بهت فکر نکنم به خاطر دندون در اوردن باشه .
آنیسا هم از 6 ماهگیش که قشنگ من و باباش و شناخت همینطوری شد
الان بیشترم شده اصلا نمیتونیم وقتی بیداره جایی بریم دوست داره همیشه لاقل یکیمون جلو چشماش باشیم .
لباسارم قابل نگار گلمو نداره .
هیچ کدوم و من نخریدم همه رو خاله هاش براش گرفتن


هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:45
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




پویا تم
28 آذر 91 12:37
عزیزم چند تا از عکسای گلتون رو به ایمیلم ارسال کن و بهم بگو کدوم تم رو انتخاب کردی تا برات طراحی کنم وقتی آماده شد من عکس ها رو به ایمیلت ارسال می کنم به همین راحتی ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com