نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

مامان تنبل

1391/9/19 9:30
نویسنده : مامان نگار
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله فریناز جونم

جونم واست بگه که حق داری. مامان یه مدته که تنبل شده آخه خودت بیشتر در جریانی  عزیزم. یه مدت زیاد آپ نکردم.  الانم اونقدر کارای عقب افتاده دارم که نگوووووو.  اما چشم هم عکساشو  میذارم هم انشاا.. اون موضوع که گفتی رو انجام می دم. یه کمی هنوز گیجم خاله جون

اما خیلی خیلی خوشحالم کردی که به وبلاگ نگارم سر زدی و برام کامنت گذاشتی. بازم بیا دوست جون خوبم.

راستی می خواستم بارت تو وب خودت جواب بدم وارد نشد. گفتم بدونی ( به حق سوره  تبارک چشمک)

سلام برسون

بوس بوس بوسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فريناز
19 آذر 91 20:05
هي هي!
به حق سوره تبارك رو خوب اومدي! به مري گفتم كلي خنديديم.



خاله تاتمه
20 آذر 91 8:45
سلام مامان جون نگار جوووووووووووون من همكار آبي جونم.منم يه خواهرزاده دارم كه چند روز از نگار شما كوچيكتره صبح ها معمولا سر صبحونه،حرف پيسرخان ماست و بعدشم تعريفاي آبي از تپل خانوووووووووووووووووم.عاشقشم.اگه يه روز ببينمش لپ توو صورتش نميذارمهمچين آدمي هستم من!!!!!