نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

بازم بازم تاخیـــــــــــــــــــــــــــر

1392/12/18 10:01
نویسنده : مامان نگار
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب ومهربونم

بازم باید منو ببخشید  میدونم این دفعه دیگه شاهکار کاشتم این قدر دیر اومدمنیشخندخجالت اما واقعا سرم شلوغه  از یه طرف شب عید و کارهای خونه تکونی  از یه طرف  مامان خودم (  مامان بزرگ نگار ) رفتند مکه و درگیر کارهای ولیمه و ... بودم  از یه طرف دیگه خودم با نگار و باباییش رفتیم  مشهد پابوس  امام رضا...  جای همتون خالی ماچ خلاصه بازم  منو ببخشید  الانم اومدم عرض ادب و شرمندگی به همتون کنم و برم بازنده اما زودی انشا ا.. تا پیش از عید میام و با یه عالمه عکس سورپرایزتون می کنم هورا

نگار نازم  مامانو بخاطر این تاخیراش ببخش  عزیزم.

دوستتون دارم زیـــــــــــــــــــــادقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گلشيد
25 اسفند 92 7:50
منتظريم برگردي عزيزم
مامان گلشيد
28 اسفند 92 11:01
آرزو دارم نوروزي كه در پيش رو داري آغاز روزهايي باشد كه تو آروز داري