نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

تولدت مبارککککککککککککککککککککک عشقممممممممم

1392/3/1 15:00
نویسنده : مامان نگار
277 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

عزززززززززززیزم

نگارم

قشنگم

فردا شب تولدته عشقمممممممم. اصلا باورم نمیشه که یک سالت شده نازم. داری بزرگ می شی مامانی. خیلی دوستت دارم همدم نازم. خیلی دوست دارم از شیرین کاریاتو راه رفتن و ... برات بنویسم اما الان باید برم عشقم چون خیلی کار دارم.  اما قول میدم عکسای قشنگتو برات بذارم همه کس مامان.

من و بابایی بهترین ها رو برات میخواییم.

عاشقتیییییییم.

قلبماچماچماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نگار
2 خرداد 92 13:52
تولد نگار جونم مبارک باشه
از طرف من یه ماچ گنده
منتظر عکسای تولدیم


سلام عزیزم مرسی. چشم
عکساشم گذاشتم گل گلی جون.
بوووووووووس
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
3 خرداد 92 1:54
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


از لطفتون ممنون. ان شاا.. عزیزای شما هم 1000 ساله بشن
لاله
3 خرداد 92 17:48
نگار جون تولدت مبارک عزیزم






مرسی خاله جوووووون

بوووووووووووس


مامان حسین جون
3 خرداد 92 23:54
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشی






مرسی مامان حسین جونیا

بووووووووووس