نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

سلام بچه ها من اومدم

1391/1/16 11:51
نویسنده : مامان نگار
321 بازدید
اشتراک گذاری

بغل سلام به همگی دوستای گلم

 من بالاخره اومدم. ببخشید که یه مدت زیاد  نبودم. دلم واسه همتون تنگ شده به خصوص نسترن و رومینای  عزیزم که برام با این همه غیبت کامنت گذاشته بودن.  راستی بچه ها یه سؤال؟سوال وقتی تو قسمت نظرات خوانندگان میریم و نظراتو می بینیم باید همون جا که لینک پاسخ رو گذاشتن جواب بدیم یا تو وب براشون نظر بذاریم؟سوال ببخشیدا که انقدر خنگماخجالت

 راستی خوش گذشته؟ چی کارا کردین؟ مسافرت رفتین یا تهران بودین؟

ما رفتیم  شمال و کاشان.  جاتون خالی بود. ان شاا.. هر جا رفتین و هستین بهتون خوش گذشته باشه و خوش باشین.

دوستتون دارم

مامان نگارماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگين
16 فروردین 91 12:08
سلام سال نو رو بهتون تبريك ميگم . اميدوارم بهتون خوش گذشته باشه. آرزوي بهترين ها رو براتون دارم . پاينده باشيد.
نسترن
17 فروردین 91 10:50
معلومه حسابی بهت خوش بگذره عزیزم هر طور راحتی میتونی توی وبشون بری جواب بدی یا همین جا معمولا توی وب خود طرف راحتتره و زودتر باخبر میشه
نسترن
17 فروردین 91 10:50
دوست جونم حالت چطوره نی نی نازت چطوره
يك دوست
18 فروردین 91 11:12
خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر تو مبارک امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی.
سحر مامان اهورا
21 فروردین 91 8:25
سلام عزیزم ..در جوابت باید بگم که باید بری تو وب نی نیها وبراشون نظر بزاری. راستی پسرگل منم با نگار جونی هم ماه هستن>از آشناییت خوشحالم..
نسترن
22 فروردین 91 0:17
کجایی نیستی نگار جونم اومدی یک خبری از خودت بده


رومینا
23 فروردین 91 11:06
سلام مامانی خوبی. چرا دیر به دیر میایی؟ مطالبهای خوبی تو وب میزاری من کلی استفاده کردم ممنون.
نسترن
30 فروردین 91 10:22
مامانی کجایی نیستی هزار بار اومدم دیدم نیستی نگرانت شدم اومدی حتما یک خبر بده
شیدا مامان پانی
31 شهریور 91 19:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir