نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

عکسهای آتلیه 8 ماهگی نگار جونم

1391/10/28 16:55
نویسنده : مامان نگار
1,838 بازدید
اشتراک گذاری

اینم  از عکسای خوشگلت عزیز مامان. اولین باره که آتلیه رفتی عشقم. ان شاا.. همیشه به تندرستی و شادی عکسای قشنگ و خاطره انگیز بندازی نفسم. من و بابایی بهترینها رو برات میخوایم نگار نازم.قلبماچ

هنوز نمیدونی بابا اسفنجی کیه خانمم  اما امیدوارم وقتی بزرگ شدی و شناختیش از دیدن این عکس خوشحال شی عشقم. من و بابایی عاشقتیم.ماچ

با تشکر فراوان از آتلیه سها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله تاتمه
30 دی 91 14:57

اي جانمممممممممممممممممم
قربون اووون لپ چاخالوووووت برم





سلام خاله تاتمه جونیا
مرسسسسسی که این قدر منو دوست دارین خاله جون جونیا. دوستون دارم. بووووووووس
فريناز
1 بهمن 91 9:27
عكسا رو ديروز ديدم مامانش. انقدر دلم براش ضعف رفت كه رفتم براش اسفند دود كردم هر دونه اسفند كه پريد هي گفتم اي خدا چشم بد رو ازين عروسك دور كن.

بعدشم بچه‌ها عكسارو ديدن، هي مي‌گفتن واي كه چقدر اين بچه ژورناليه و كلي قربون صدقش رفتن...

راستي اگر آتليه بهت پيشنهاد داد كه عكساش رو در جايي استفاده كنه (چون خيلي عكساش تبليغاتي شده)، بايد يه مبلغي بهت پول بده يا حاقل پول عكسارو ازت نگيره. گفتم كه در جريان باشي.
خلاصه كه ما دوست داريم. بووووووووس

مواظب خودتون باش دوستم. راستي بابايي نگاري مي‌دوني كه وبلاگ داري؟ يهو جلوش سوتي ندم





سلام خاله جونممممم
مرسسسسسی که این قدر به من لطف داری. منم خیلی دوستت دارم عزیزم. بوووووس
بابایی هم می دونه که نگارش وبلاگ داره. خیلی هم خوشحال میشم جلوش از وبلاگ نی نیش تعریف کنی تازشممم
انشاا.. به زودی همو ببینیم و خوش بگذرونیم فریناز جونم.
بوس بوس بوس
سمیرا
4 بهمن 91 0:38
ای جونممممممممممممم چقدر عکسات قشنگه خاله قربونت برم من.
بوووووووووووووس عسلم دست مامانی و بابایی درد نکنه


مرسی عزززیزم. لطف داری. آنیسا کوشولو هم ماشاا.. ناز شده خیلی. قربونش برم از طرف من یه ماچ آبدار بزرگ از لپای خوشگلش بکن حتما. بووووووس خاله فداش شه.