نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

بدون عنوان

1390/12/15 12:23
نویسنده : مامان نگار
496 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه مامانای گل آینده

 میدونم که همتون در حال خرید کردن واسه نی نی های نازتون هستید انشاا..به سلامتیلبخند

 تو این پست میخواستم براتون از خریدهای خودم بگم شاید به دردتون بخورهسوال

اول همه  میخواستم همینجا از سایت http://www.sismoony.com/ و فروشگاه دنیای کودک تشکر کنم که با ارائه مطالبشون در سایت و راهنمایی برای خرید سیسمونی کمک بزرگی به من کردن.

niniweblog.com

در مورد خرید سیسمونی به نظر من یه کار سلیقه ایه. مثلا بعضیا میخوان که حتما همه چیز فول توی سیسمونیه نی نی شون باشه. خیلی خوبه .  اما من دوست داشتم چیزایی که واقعا و بیشتر مورد نیازش می شه رو تهیه کنم. آخه نی نی به امید خدا زود بزرگ میشه و دوست دارم وسایلشو با نظر خودش براش بخرم.

niniweblog.com

به نظر من وسایل نی نی به 4 بخش اصلی تقسیم میشن (البته لیست سیسمونی تو سایت بالا هستش - حتما ببینینلبخند):

1- پوشاک

2- لوازم بهداشتی

3- سرویس خواب

4- وسایل حمل نی نی

niniweblog.com

در مورد پوشاک اینو بگم که من اصلا رعایت هزینه رو نکردم و براش سنگ تموم  گذاشتم چون چیزیه که باید با کیفیت باشه تا فرشته کوچولو اذیت نشه.فرشتهمارک هایی که من براش گرفتم، لباس زیر: آدمک و آشور - حوله و لباس حمام: تاپ لاین - لباس مجلسی: mothercare

niniweblog.com

در مورد لوازم بهداشتی من هنوز نخریدم  اما فکر می کنم باید کم بخرم مثلا مارک پوشک برای بچه ها متفاوته. چون حساسیت ممکنه داشته باشن. بعضی بچه ها به مارک های ایرانی حساسیتی ندارن. خوب اگه اینطوری باشه که چه بهتر. چرا هزینه اضافی که بعدشم دور ریخته میشه. باری همین اول باید کم گرفت تا ببینیم نی نی با چی موافقه!

niniweblog.com

در مورد سرویس خواب هم به نظر من  خیلی هزینه نکنید چون به امید خدا نی نی زود بزرگ میشه و دیگه تو تخت نوزادیش اصلا نمی خوابه. من خودم تخت نوزادی براش نگرفتم. چون تا 2 سال بیشتر جواب نمی ده. تخت نوزاد-نوجوانم نگرفتم چون  می دونم تا سن نوجوانیش (قربونش برم الهیبغل) دیگه اون مدل قدیمی شده و حتما خانم یه تخت جدید می خوان (چاکرشم هستمزبان). پس من چی گرفتم؟! یه تخت 130 در 70 که تا 4 سال هم بتونه استفاده کنه با یه کمد ویترین دار برای لباس هاش و اسباب بازی هاش.  درضمن من تخت و پارک هم نگرفتم. شاید کادو  بیارنچشمک

niniweblog.com

همین جا از سایت و فروشگاه ارژن هم میخوام تشکر کنم که کمک بزرگی تو این زمینه به من کرد.

راستی مامانا در مورد تشک بهم نظر بدین نمی دونم چی خوبهمتفکر

niniweblog.com

در مورد سرویس حمل، من از مارک های ایرانی خوشم نیومد چون به نظرم اصلا کیفیت  ندارن. بازم بستگی به استفادتون داره. اگه از کالسکه میخواین زیاد استفاده کنین یه مارک خارجی بهتره در غیر اینصورت مارک های ایرانی هم خوبن ( مثل سپید ناز ). من خودم سرویس 5 تکه GoodBaby گرفتم. (از خیابون بهار): کالسکه- کریر - صندلی ماشین- ساک حمل و ساک لوازم.

دیگه می مونه عروسک و اسباب بازی و آویزهای بالای تخت و  پشه بند و ......

یه چیز دیگه - ماشن کهنه شورهورا هنوز نگرفتم  اما میخوام دو قلو بگیرم که خشک کن هم داشته باشه.

اینم بگم من روروک نخریدم آخه اعتقاد دارم پای نی نی خدای نکرده  پرانتزی می شه. صندلی غذا هم برام کادو  میارننیشخند شما ها هم یه چیزایی رو برای کادو جا بذارید. والاااااااا........

niniweblog.com

خوب دیگه خسته شدم باید برم به کارام برسم

امیدوارم به دردتون خورده باشه

به امید روزای طلایی برای هممونقلب

 مامان نگار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)