نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

تولد یک سالگی نگار و یه عالمه عکسسسس

1392/3/9 0:14
نویسنده : مامان نگار
4,835 بازدید
اشتراک گذاری

هوراسلام عشقم.

بازم ببخشید مامانی که دیر اومدم.  تقریبا یک هفته از جشن تولدت میگذره و من تازه الان تونستم بیام وبتو آپ کنم عزیزم خجالت. آخه خانم خوشگلم شما واکسن داشتی و یکمی بیحال بودی و منم دیگه نه فرصتشو داشتم نه دل و دماغشو که بیام تو نت. از همه دوستای گلم هم بخاطر این وقفه عذر خواهی می کنم. خجالتبگذریم عشقم. بریم  سر اصل مطلب که عکسای نازته نازگلم:

و طبق معمول همشه دو تا انگشت در حال مکیده شدنبغل

پشت سرت یه عالمه کادو عزیزم بازم ببخشید وقت نشد ازشون عکس بگیرم عشقم اما حتما این کارو می کنم.خجالت

اینم یه عکس فشششششن از نگار خانوم تو اتاقش. دورت بگردم فیگور خوشگلماچ

هیش کی نمیتونه مث مو بادکنک باد کنهنیشخند

قربون اون خنده قشنگت برم مادر

آخه چرا از هر چی کلاه و سنجاق سر و تل و کفش و دستبند و ..... بدت میاد نگارممممم؟؟؟!! آخه چرا؟؟سوال

میز شام : الویه - چیکن استروگانف + سالاد فصل ( خیلی زحمت کشیدم نه؟؟؟ دیگه ما اینیم دیگهنیشخند)

هورااینم کیک نگار خانوم ( عشق کیتی ) که البته خودش دیگه این قسمت جشن خواب بود!عصبانی

جا داره همین جا از بابایی برای این ایده قشنگش تشکر کنم که با پخش کردن هر تیکه از حروف اسم ناز نگارم به مهمونا باعث شد که اونا فردای تولد هم به یاد نگار کوچولوی ما باشن.زبان بابایی جونم دستت درد نکنه ماچ

فردای تولد نگار جون با موتور قشنگش (کادوی مامان بزرگ) در حال بازی و پززززز دادن!زبان مرسی مامان جون خیلی زحمت کشیدینبغل. راستی اون یکی مامان بزرگش هم (مامان بابایی ) زحمت کشیدن برای نگارم یه حساب پس انداز بانک سرمایه باز کردنماچ. دست هر دوشون درد نکنه. ان شاا.. که هردوشون سالم و شاد باشن و سایشون از سر نگار من کم نشه.

ببخشید مامانی نتونستم از تزئینات خونه برات عکس بگیرم آخه دوربینام شارژ نداشتن ناراحتو بعد هم دیگه مهمونا اومدن اینا رو کات کردم بازم ببخشید عشقمخجالت

خلاصه مامانی اینم از تولد یک سالگی شما که امسال یکمی مختصر بود ان شاا.. سال های بعد بتونیم برات مفصل تر بگیریم عشقم.قلب

هوراراستی عکس نگار تو قسمت متولیدن امروز نی نی وبلاگ:

با تشکر ویژه از مسئولین محترم سایت

بازم یادت نره دختر خانمم  من و بابایی بهترینهارو برات میخواییم.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگار
28 مرداد 93 17:00
سلام واااااای خداااااااا چه دختر نازییییییییییی خداوکیلی خیلی خوشگله اسفند براش دود کن راستی مامان نگار شمااااااا 17 مهر به تول من دعوتید بیااااااااااییدااااااااااااا
aroosak
13 شهریور 94 2:16
سلام....چ نینی خوشملی...خدا نگهش داره واستون...و همچنین شمارو واسه نگارخانوم کوچولوتون مرسی شما لطف دارین عزیزم