نگار نازمون نگار نازمون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

اولین فرشته کوچولوی ناز مامان و بابا، نگار

تولد تولد تولدت مبارک

1393/3/17 11:33
نویسنده : مامان نگار
2,576 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم تولد 2 سالگیت  مبارک عشقم

سلام نازم عشقم جونم

سلام  مامانا و دوستای خوبم

 عزیز مامان دیگه داری بزرگ میشی و  منم برای این روزا دلم هی تنگ میشه

مامانی امسال خیلی دوست داشتم برات یه تم تولد انتخاب کنم  راستش انتخابم کردم:  رنگین کمان . اما یه کمی مریضی شما و یه کمی داستان شیر و یه کمی هم مهدکودک با هم دیگه دست به دست هم دادن و وقت نشد عشقم.خطا ان شاا.. سال های بعد برات جبران کنم زندگیم. خجالت  اما عوضش خودم سعی کردم همه چیزو برات رنگین کمانی کنم. بشقاب های رنگی، لیوان ها و قاشق ها و بادکنک ها..... تازه یه ژله رنگین کمان هم درستیدم . البته بخاطر کمبود وقت اولش سعی کردم از قنادی ها کمک بگیرم  اما اونا هیچ کدوم  زیر بار نرفتندلشکسته و منم از لج اونا هم شده تصمیم گرفتم خودم این کارو انجام بدم. با اینکه وقتم کم بود  اما به عشق شما  زله رو  درستیدم. بوسمحبت ( با تشکر از سایت کودک من )  راستی تا یادم نرفته اینم بگم امسال عمو مهرداد اینا خیلی زحمت کشیدن و به ما کمک کردن دستشون درد نکنه خاله فریناز سنگ تموم گذاشتی  مرســــــــــــــــــــــــــــی بوس

خوب حالا بریم سراغ عکس های تولــــــــــــــــــــــــــــــــد جشن

تزئین خونه ( بابایی زحمت کشید ):

بابایی جوووووووونم دستت درد نکنه  من و مامانی خیلی دوستت داریییییییییییییمبوس

بار میوه:

  نگار وقتی که از خونه مامان جون اومد و تازه از خواب پاشده بود:

بچم یه عالمه ذوق کرد و شعر  تولد خوند برامووووون  ( تاثیرات مهدکودک و البته زحمت های مامان جون ) :

و...... فضولی و ناخنکعصبانیبوس

ماکارونی های رنگی هم  با رنگ غذا  درستیدم  - مثلا  رنگین کمووووووووونه خندونک

اینم کیک تولد 2 سالگی رنگین کمان عشقــــــــــــــــــــــم:

 

امسال عالی بووووودی عشقم هم کلاهتو گذاشتی سرت هم یه عالمه برامون رقصیدی  مبارکت باشه دختر قشنگ و نازم. بوس ان شاا.. 100 ساله بشی زندگیم محبت

جوووووووووووووووووونم

میز شام:

 سالاد الویه - سالاد فصل - ماکارونی ( غذای مورد علاقه نگار ) -  جوجه کباب و

ژله رنگین کمان ( که بین سالاد هاست و بخاطر بلور و پر بودن ظرفم ریسک برگردوندنشو  انجام ندادم چشمک)

 - توی فلفل دلمه ای ها سس سالاد ریختم خندونک-

تزئین روی الویه هم با همون ماکارونی های رنگی که درستیدم انجام دادمزیبا

تزئین روی ژله:

خاله فریناز دستت درد نکنه  خیلی زحمت کشیدی مرســــــــــــیبغل

عزیز دلم مامانی همه  تلاشمو کردم تا همه چیز رنگین باشه عشقم. ببخشید دیگه نازم  ان شاا.. سال های بعد بهتر و بهترینش کنیم برات . من و بابایی همیشه بهترین ها رو برات میخواییم عشقم. محبت

و دست همه مهربونا درد نکنه که با اومدنشون مجلس و محفل نگار منو گرم و زیبا کردن و بازم زحمت کشیدن و هدیه های قشنگ قشنگ آوردن. دستشون درد نکنهمحبتبوسخجالت

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان صفورا
17 خرداد 93 12:48
سلام عزیزم چقد کوچولوت خوشگله فداش بشم ی با تقدیم به این فرشته ی نازنین پیش ماهم بیائید خوشحال میشیم تولدتم مبارک
مامان نگار
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی خانومی لطف داری چشم حتما میام عزیزم ممنون
افسانه
17 خرداد 93 14:14
تولدت مبارک نگار خانومی. همه چی فوق العاده زیبا بود از این بهتر میخواسته چی باشه! راستی عزیزم چطوری رنگ صورتی رو برای تزئین در آوردی؟کچاب و مایونز رو باهم مخلوط کردی؟ تزئیناتت خیلی قشنگ بود
مامان نگار
پاسخ
مرسی خاله جونیا عزیزم مایونز با آب شور یا ترشی کلم قرمز ( بنفش) لطف داری دوست جوووووونم راستی بنویس دیگه دلمون باقی داستانو میخواد
خاله فرينازش
24 خرداد 93 10:41
اي الهي قربونش برم كه اون شب، تو بغل همه چقدر خانوم و با كلاس رقصيد چقدر اون‌شب همه چيز رو قشنگ كرد. هزار ماشالا، لاحول ولا قوه الابالله، چقدر اين بچه دركش بالاس. چقدر خانومانه با جمع همراه شد عزيز دلم. چقدر تو زحمت كشيده بودي و چقدر احساس كردم در كنار داداشم، خانواده خوشبختي هستيد. به حق وان‌يكاد (سوره تبارك) از چشم بد دور باشيد و هميشه عاشقانه. من و مهردادم فقط به خاطر محبت خودتون و علاقه‌اي كه بينمون هست، كار كوچيكي كه از دستمون اومد رو انجام داديم. باشه كه هميشه شادي باشه عزيز دلم. يعني امسال نسبت به سال گذشته، نگار واقعا بزرگ شده و خانومي شده براي خودش. زن‌عمو و شوهرخاله هم سنگ تموم گذاشتن توو شادي نگار، چه جيغايي مي‌زد از خوشحالي بچه‌م. كاملا درك كرده بود كه اين مراسم به خاطر خودشه جيگر من.
مامان نگار
پاسخ
سلام عزیزم مرســـــــــــــــــــــــــی خاله با معرفت خیلی خیلی لطف کردین واقعا زحمت کشیدین محبت کردین باشه ان شاا.. تلافی به خیر کنیم خانومی.
خاله فرينازش
24 خرداد 93 10:42
همه عكسا و فيلمايي كه ما ازتون داريم رو هم مي‌ريزم روي سي‌دي ميارم براتون مامانش.
مامان دیبا
29 خرداد 93 14:36
تولدت مبارک نگار نازنین ایشالا ۱۲۰ ساله بشی عروسکم دست مامانی هم درد نکنه که سنگ تموم گذاشته برات
مامان نگار
پاسخ
مرسی خاله جون مهربوووووووووووونم
مامان مریم
5 تیر 93 9:32
تولدت مبارک نگارجون به به چه تولدی دست مامانی وخاله جون درد نکنه همه چی عالیه و خوشجله
مامان نگار
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیرا
9 تیر 93 16:53
ای جونم عروسککککککککککککککککککک قشنگ تولدت مبارک باشه عزیزم . ایشالله صد ساله بشی .
مامان نگار
پاسخ
سلام خاله مرسی که اومدی و دیدی با این همه مشغله. دوستت دارم هوارتااااا
مامان گلشيد
10 تیر 93 12:50
تولدت مبارك باشه نگار خانوم مامان خانوم خيلي زحمت كشيدي چقدر همه چيزا باسليقه و خوشگل بودن اميدوارم هميشه كنار سايتون بالاي سر دخملي باشه و بهترين روزها رو در كنار هم داشته باشين روزهاي زندگيتون به گرماي تابستون باشه و لحظه هاتون زيبا و بهاري
مامان گلشيد
30 تیر 93 12:07
پس نظر من كو !!!!!! نكنه هنوز تاييد نكردي
مامان نگار
پاسخ
عزیزم ببخشید نتونستم زود بیام فقط یه سر اومدم و خوندم و رفتم وقت نشده بود تایید کنم مامانی
مامان گلشيد
30 تیر 93 12:08
تولدت مبارك باشه نازنين اميدوارم زيرسايه پدر و مادرت و پناه خداوند متعال هزار ساله بشي و زندگي خوبي داشته باشي خيلي مامان جوني زحمت كشيدي خدا قوت ايشالا هر ساله باشه ميبوسمتون هوارتا
مامان نگار
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــــــــــی دوست خوبم
جشن تولد مدرن با شایلین تم
14 مرداد 93 0:50
سلام در قرعه کشی سالانه جشن تولد مدرن شایلین تم برنده شده اید لطفا برای ثبت هدیه به نام خود به آدرس زیر بیایید جشن تولد مدرن با شایلین تم و یا http://www.arzanhadaya.mihanblog.com
مامان خدیجه
25 مرداد 93 13:17
تولدت مبارک نگار خانوم ایشالا 200 ساله بشی همیشه به شادی وخنده
نی نی عکس
29 شهریور 93 14:21
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir